APROPOS Kommunikation er en familieejet virksomhed. Vi er godkendt af Danmarks Akkrediteringsinstitution som udbyder af den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse på 3 dage samt den netbaserede (online) arbejdsmiljøuddannelse.
Vi er stolte af at være din pålidelige samarbejdspartner, når det kommer til arbejdsmiljøkurser og uddannelse i Danmark. Med vores omfattende udvalg af kurser er vi dedikerede til at fremme en kultur af kommunikation, samarbejde og godt arbejdsmiljø på arbejdspladsen.
Vi møder mange deltagere rundt om i Danmark gennem vores ydelser. Det giver os et bjerg af viden om arbejdspladsernes dilemmaer. En viden, som vi hver eneste dag deler ud af og lægger nye brikker til - gennem mødet med ledere og medarbejdere i virksomhederne.
Vi vil gerne være med til at forankre nye metoder og værdier på de danske arbejdspladser, så arbejdsmiljøet styrkes. Det vil vi gøre gennem nærværende rådgivning og undervisning med fokus på den enkelte og den enkeltes udfordringer og problemstillinger.
Vores mission er klar, vi vil fremme godt arbejdsmiljø, ledelse og kommunikation på jeres arbejdspladser og være en troværdig og kompetent sparringspartner.
Vi har en anerkendende tilgang til problemløsning som vi bruger ved, sammen med deltagerne, at undersøge hvad der virker for dem – og hvordan de i hverdagen kan komme til at gøre mere af det som virker. Udgangspunktet for vores aktiviteter er en god pædagogisk holdning samt:
Vi vil gerne dele viden, erfaringer og inspirere, men vi forventer ikke at revolutionere jeres organisation.
Vi tror på, at de bedste resultater opnås i fællesskab og derfor inviterer vi til aktiv deltagelse på kursusdagene.
Vores kollegaer er passionerede fagfolk inden for kommunikation, ledelse og arbejdsmiljø, der brænder for at hjælpe vores kunder med at opnå deres mål. Dette gælder både for dem, der er "ude i marken" eller dem, der arbejder "på kontoret".
Vores tilknyttede undervisere på den lovpligtige/obligatoriske arbejdsmiljøuddannelse, er alle godkendt af Arbejdstilsynet samt Danmarks Akkrediteringsinstitution.
Vi tror på, at den bedste måde at hjælpe vores kunder er ved at forstå deres unikke behov og udfordringer. Derfor starter vi altid med at lytte og lære om din virksomhed, dine mål og dine ønsker.
Vores erfarne medarbejdere bringer en bred vifte af kompetencer og erfaringer til bordet. Vi kombinerer vores ekspertise inden for kommunikation, ledelse og arbejdsmiljø for at skabe en helhedsorienteret tilgang, der sikrer effektive og bæredygtige resultater for vores kunder.
Vi holder os opdateret med de nyeste trends, metoder og værktøjer inden for vores felt, så vi kan levere moderne og innovative løsninger til vores kunder.